1 Temmuz 2014 Salı

Kardeşimin Çantası ♥

Pardon da, kardeşimi şirketine naylon torbalarla gönderecek halim yoktu herhalde :) Giriş tam atarlı olamadı ne yazık ki, çok garip anlaşıldığının farkındayım. Benim dünyalar güzeli kardeşim, işe giderken yemeğini yanında götürmek istiyor bazen, bu sebeple ona bir bez çanta yaptım ki havası bozulmasın :) Bense yemeğimi hala karton mağaza torbalarıyla götürüyorum o ayrı, öncelik kardeşte, her zaman!

Evdeki amerikan bezlerini bitirmeden içim rahat etmeyecek. Bu çantanın hikayesi de amerikan bezinin şekillenmesini anlatıyor.

       



Çantanın saplarını önce içeriden diktim, sonra bir çengelli iğne yardımıyla içini dışına çıkardım.



Çantanın ağız kısmını içeri doğru diktim düzgün görünmesi için.

Çantanın kenarlarını diktim.

Ve çanta sapını diktim..


Süssüz olmazdı tabii ki, kumaştan kestiğim bu ayrıntıyı kumaş yapıştırıcısı kullanarak çantaya yapıştırdım.




2 yorum:

Merve Şanlıtürk Kıyak dedi ki...

Instagramda görünce "off ne güzel olmuş" dedim ama yemek çantası olarak düşünmemiştim. Çok iyi fikir!
Ben de gratisin mor çantasını kullanıyordum, reklam panosu gibi geziyorum sabah :))
Çok güzel olmuş canım, güle güle kullansın kardeşin :)

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş, güle güle kullansın : )