25 Şubat 2014 Salı

Sharpie işleri

Sharpie marka kalem ile porselen kupa, kase gibi objeler üzerine bir şeyler çiziktirmece projelerini pinterestte sürekli görüyordum ve çok hoşuma gidiyordu. Sharpie kalemlerini Ankara'da nasıl bulurum diye araştırdım ve Kızılay'daki Gür Özalit adlı kırtasiyeden buldum ve düz beyaz olan kaselerimin üzerine bir şeyler çizdim..



 ve 30 dk 175 °C fırına koydum.

Sonuç olarak keyif aldığım ve beğendiğim kaselerim oldu ♥


Buraya kadar her şey güzeldi. İnternette araştırdığımda fırınlama işleminden sonra kaselerin üzerindeki boyanın yıkamayla çıkmaması gerekiyordu fakat bulaşık deterjanı kaseye dokunur dokunmaz boyalar akmaya başladı.

Belki fırında biraz daha uzun süre tutmalıydım, bilmiyorum, belki de aldığım kalemler bu iş için uyun değildi.. Ama değişkenleri değiştirip tekrar denemelerime devam edeceğim. Sonuçlardan yine bahsederim..

4 yorum:

lolipu dedi ki...

Amannn, halbuki ne de güzel olmuşlar:)

Sezin dedi ki...

Ben de çok sevmiştim ama şuanda çok kötü oldular :( Napalım artık, başka bişiylerle boyarım ben de :)

Unknown dedi ki...

sanırım su bazlı olan sharpie lerden aldınız , yağ bazlı olanlar kalıcı olanlarmış , henüz bulamadım kendilerinden maalesef

Sezin dedi ki...

Galiba öyle, bu arada edding marka porselen kalemleri tam bu iş için, denemek isterseniz bilginiz olsun. Sevgiler 😊